Dag 82. Avondje uit in Sydney

16 mei 2016 - Collaroy, Australië

Na een bus en trein reis, was ik gisteravond om 10:40 in Sydney Central. Om 11 uur was Duncan er ook, hij stond alleen aan de andere kant van het station. Na even contact te hebben gehad heb ik Duncan gelukkig vrij snel kunnen vinden. We gingen eerst naar de Sidebar. Aangezien het hier een dooie boel was zijn we rond gaan vragen waar het op zondagavond los ging. Na vele malen vernomen te hebben dat het in club Sash een groot gekkenhuis scheen te zijn, hebben we de uber taxi gepakt en zijn we hier heen gereden.

Sash is een grote club met drie verdiepingen. Er stond een flinke rij buiten en we werden streng gecontroleerd voordat we naar binnen mochten. De entree was twintig dollar, het moest wel een leuk feestje worden. Het was erg druk en de sfeer zat er goed in. Ondanks dat techno niet mijn favorite muziek is, heb ik toch onwijs genoten.

Om techno leuk te vinden en er een tijdje op te kunnen dansen hebben we maar wat drankjes naar binnen gewerkt. Toen we er net lekker in zaten leek het feest om 3 uur af te zijn. De muziek op de eerste en tweede verdieping ging uit. Gelukkig hoorde we nog zachtjes muziek op de derde verdieping. Toen de trap volstroomde met mensen die daar ook heen gingen, konden we niet achterblijven.

Op de derde verdieping was er nog een ware afterparty. Een hele gezellige avond gehad! Om 10 voor 5 ging de bus terug en ruim 6 uur was ik eindelijk terug in m'n hostel. In de badkamer was ik vrolijk m'n tanden aan het poetsen na een avondje stappen. Andere kwamen alweer hun bed uit om te gaan werken.

Vanmorgen werd ik om half 12 alweer wakker. Ik heb meteen China Airlines gebeld om m'n terug ticket te wijzigen. Alle tickets zijn nu geboekt. Hierna ben ik gaan douchen en om half 1 heb ik een ontbijtje genuttigd.

Het was prima weer vandaag. Na nog even op bed te hebben gelegen ben ik lekker even buiten gaan liggen. De rest van de dag heb ik lekker uitgerust. Morgen moet ik vroeg m'n bed uit en vlieg ik naar Bali.