Dag 10. Living the dream!

5 maart 2016 - Tullarwalla, Australië

Ik ben nog nooit op zo'n mooie plek wakker geworden! Wanneer ik mijn ogen open en door het raam van de camper kijk, zie ik een prachtig strand en kristalhelder water. De zon komt net op, eerst maar eens uren naar buiten staren voordat ik wat ga ondernemen.

Gisteravond hebben we met 4 Australiërs voor de camper gezeten. Nieuwe vrienden gemaakt die zomaar langs kwamen lopen. Één van de Australiërs was een Aboriginal. Niet zomaar een Aboriginal, een homoseksuele Aboriginal. Deze schijnen erg zeldzaam te zijn. Een gezellige avond gehad waarin ook nog een aantal kangoeroes werden gespot.

Eenmaal een tijdje wakker te zijn, ben ik het water maar eens ingegaan. Zwemmen tussen 2 gigantische pijlstaartroggen, ongelofelijk! Fantastische beesten. Later kwam er een groep mensen van de camping met vis aan om de roggen te voeren, een heerlijk gevoel hoe ze uit je handen eten.

De eerste vissers kwamen alweer terug. Hun vangst werd aan het strand gefileerd. De vis die ze niet nodig hadden was voor de roggen. Na een uur stond het strand vol met mensen die de roggen aan het voeren waren.

We hebben de roggen links laten liggen en hebben heerlijk een paar uur genoten van het weer en de omgeving. Lekker zwemmen en spelen met een bal.

Na de brunch (broodjes hamburgers en ei) zijn we even naar de camping gelopen om gebruik te maken van het toiletgebouw, lekker de tandjes poetsen en wezen douchen.

Vervolgens hebben we de camper weer rijklaar gemaakt en zijn we een kant opgereden. "Eerst even tanken en daarna zien we wel weer". Het was weer optimaal genieten van de geweldige omgeving.

Na een stuk rijden kwamen we eindelijk een keer op de Australische zandweggetjes. De omgeving was fijn, alleen na 20 minuten bleek het doodlopend te zijn. Weer terug gereden en even een dorpje opgezocht.

In het dorpje zijn we de kroeg in gegaan om wat te drinken en de mobieltjes op te laden. Een heel fijn kroegje met een leuke huiselijke sfeer. Lekker zitten genieten van twee potjes rugby en de muziek uit de jukebox waar we hits als "The Final Countdown" en "Eye Of The Tiger" uit vandaan toverden. Hierna hebben we nog wat boodschappen gedaan en zijn we weer terug naar onze droom locatie gereden.

Ons ontbijt, lunch en avondeten ingeslagen. Genoeg bananen, brood, burgers en eieren voor vanavond en morgen ochtend. Lekker een hapje eten en genieten van een biertje, het uitzicht en een kampvuurtje. Straks deze prima dag afsluiten op de camping, hier vindt een surffeestje plaats! Wat hebben we het goed.