Dag 43. Uitkateren

7 april 2016 - Cairns City, Australië

Gister een hele gezellige avond gehad, misschien iets te gezellig. De helft van de avond heb ik naar m'n paspoort gezocht die ik kwijt was. Toen ik terug kwam bij het hostel bleek ik helemaal geen paspoort mee te hebben genomen. Met de schrik vrij gekomen en uiteindelijk heel erg blij gaan slapen.

Om kwart over 10 wakker werd ik weer wakker. Na een douce en ik m'n dagelijkse ritueel weer gaan doen. Eerst langs de supermarkt en toen naar de Lagoon.

Lekker de hele dag in het water, de zon en de schaduw liggen uitkateren. Een avondje aan de vodka was goed te voelen vandaag. Wel weer erg goed tot rust gekomen. Soms is het niet zo erg om alleen te zijn.

Aan het eind van de middag kreeg ik een berichtje van Owen, de jongen waarmee ik gister uit was gegaan. Het leek ons wel weer een goed plan om een drankje te gaan doen vanavond. Hij kwam na dat ie een dagje gesnorkeld had langs de Lagoon. We zijn vervolgens allebei naar het hostel gegaan om ons even om te kleden en op te frissen. In het hostel was m'n Belgische kamergenoot ook in een vrolijke stemming en had ook zin om uit te gaan.

De Belg stelde voor om voor ons te koken, dit konden we natuurlijk niet afwijzen. Samen heerlijke Wraps met gehakt, tomatensaus en groenten gegeten. Weer even een fles vodka op z'n kop getikt en gezellig om de tafel gaan zitten.

Nu gezellig een drankje doen en straks weer een mooi feestje bouwen.