Dag 102. Herenigd met Pieter

5 juni 2016 - Seminyak, Indonesië

Gisteravond ben ik toch niet vroeg gaan slapen. Het was nog al een gedoe met m'n nieuwe mobiel. Omdat ik m'n abonnement in Nederland had opgezegd, ontving ik geen sms'jes en telefoontjes meer. Om Whatsapp te kunnen gebruiken moet je een code invoeren die je via de sms krijgt. Aangezien ik geen sms'jes ontvang heb ik maar m'n Indonesische nummer gebruikt.

Vanmorgen werd ik om half 10 wakker. Na het ontbijt ben ik weer doorgegaan met het alles regelen op m'n mobiel. Na een paar uur had ik de meeste nummers overgezet en kan ik m'n nieuwe mobiel nu rustig gebruiken. Het kost wat moeite, maar dan heb je wel wat.

Om kwart voor 12 had ik een taxi besteld. Ik ging achter op de scooter naar Seminyak voor een heel zacht prijsje. Het doet wel even pijn aan je kont en een zware backpack achter op je rug is ook niet heel fijn. Om kwart voor 1 kwam ik aan bij m'n nieuwe hostel. Ik kon nog niet inchecken. Ik ben vervolgens naar een beachclub gegaan.

Bij de beachclub was Pieter ook. Met Pieter heb ik de oostkust in Australië afgereisd. Gister kreeg ik een berichtje of ik nog in Bali was en toevallige wijs zaten we vandaag in hetzelfde hostel. Samen met een ander Nederlands meisje zijn we lekker gaan chillen. Ook hier was een zwembad met uitzicht op zee, deze was echter niet zo mooi als die van gister.

Na een tijdje chillen, een biertje en een bezoekje aan het zwembad, zijn we om half 6 naar het hostel gegaan. Hier hebben we ingecheckt en zijn we ons gaan klaarmaken voor een avondje uit. We gaan eerst even wat eten en pakken daarna waarschijnlijk de taxi naar Kuta. Hier gaan we naar de plek waar ik een aantal dagen geleden twee hele gezellige avonden had. Aangezien het waarschijnlijk weer erg gezellig wordt, plaats ik m'n blog maar alvast voor het feestje begint.