Dag 111. Laatste avond in Bali

14 juni 2016 - Kuta, Indonesië

Vanmorgen werd ik om 10 uur wakker. Om 11 uur heb ik uitgecheckt en ben ik gaan ontbijten. Ik ben bij een tentje op een paar minuten lopen gaan zitten. Na een bak vers fruit en een aardbeien juice, was het alweer half twaalf. Ik had nog aardige trek, dus ben ik ook meteen maar gaan lunchen. Na een omelette gegeten te hebben was het zomaar alweer 12 uur.

Na eventjes wachten reed ik om half 1 naar Kuta. Ik was met de shuttle bus. Deze bus viel bijna uit elkaar en trilde behoorlijk, een massage en busrit in één. De rit duurde langer dan normaal. Er waren wegwerkzaamheden waardoor het hele verkeer vast stond. Het gaat er toch allemaal iets anders aan toe dan in Nederland.

Om kwart voor drie was ik bij m'n hostel. Ik zit in hetzelfde hostel als ik vorige keer zat toen ik in Kuta was. Een prima locatie en dicht bij de Skygarden. De Skygarden is de club waar ik al een paar prima avonden heb beleefd. Hier ga ik op mijn laatste avond in Bali graag nog even heen.

In het hostel aangekomen heb ik m'n spullen in m'n kamer gedropt en ben ik een hapje gaan eten. Ik zat net op tijd in een restaurant, toen ik een tafeltje had uitgekozen begon het keihard te regenen. De rest van de dag is het sober weer gebleven en heb ik weinig gedaan.

In het hostel kwam ik ongelofelijk toevallig het meisje uit Wales tegen waarmee ik vorige keer op de kamer zat en mee uit ging. Ze was ook voor een nachtje in Kuta om uit te gaan. Ze had net vrienden opgehaald bij het vliegveld, ik had m'n gezelschap gevonden voor vanavond.

Om kwart over 8 ben ik naar een restaurant gegaan. Hier zit ik nu te wachten om vervolgens een avondje te gaan stappen. Een avondje op m'n favoriete plaats in Kuta waar ik al een aantal geweldige avonden heb beleefd. Het beloofd een mooie laatste avond in Bali te worden.