Dag 116. Graziano from Italy

19 juni 2016 - Kuala Lumpur, Maleisië

Gisteravond gingen we om kwart voor negen weg. We kwamen om 9 uur in de eerste kroeg aan. In deze kroeg dronken we ons eerste drankje. Aangezien we pas om 10 uur naar de volgende kroeg gingen, dronken we ons tweede drankje hier ook. Het was een georganiseerde kroegentocht. We bezochten vijf kroegen en kregen in elke kroeg een gratis drankje.

Bij het aanmelden moest iedereen zijn naam en land op een sticker zetten. Er waren zo'n twintig mensen van heel veel verschillende afkomsten. Ik was vanavond Graziano uit Italië, ik was erg benieuwd hoe geloofwaardig ik over kon komen. Met onder andere een aantal Nederlanders en twee Italianen in de groep, was dit een leuke uitdaging.

Ik had geluk dat de twee Italianen Engelse leraren uit India waren. Hierdoor was hun Italiaanse accent (net als de mijne) niet heel erg te horen. Aangezien het asociaal was om in het bij zijn van de andere Italiaans te spreken, zouden we de hele avond Engels praten. Ongelofelijk grappig dat de twee Italianen net als alle andere aan het eind van de avond nog steeds geloofde dat ik Graziano uit Italië was.

We hadden een leuke groep en de kroegen waren erg gezellig. In de ene laatste kroeg hebben we onwijs gelachen met Indiaanse mannen. Samen gedanst en veel op de foto gegaan. Ze vonden het wel héél gezellig met ons. We eindigen de avond in een club. Hier stond de dansvloer vol en maakte ik vrienden met rijke locals. Ik heb hier erg mee gelachen en heb veel gratis drankjes gekregen.

Na een heerlijke avond kwam ik om 4 uur terug bij het hostel. Hier begon net de tweede helft van Oostenrijk tegen Portugal. Ik had nog wat energie en heb de wedstrijd afgekeken. Toen ik vanmorgen om half 11 alweer wakker werd stond de wedstrijd Chili - Mexico een. Deze wedstrijd was met zeven doelpunten een stuk leuker dan de doelpuntloze wedstrijd van Portugal.

Om 12 uur ben ik met de Nederlander Alejandro naar de KFC gegaan om te ontbijten. Vervolgens heb ik Alejandro gedag gezegd, hij vloog vandaag naar Thailand. Terug in het hostel heb ik nog een nachtje bijgeboekt waardoor ik hier tot dinsdag zit. Het hostel is erg leuk en er zijn veel gezellige mensen. De stad zelf bevalt me ook prima.

De rest van de dag heb ik niks uitgevoerd. Een beetje op bed gelegen, muziek geluisterd en op m'n mobiel gespeeld. Behalve dat ik weinig energie had, was het weer ook niet optimaal. Na een dagje niks doen ben ik om 8 uur weer naar de KFC gegaan voor het avond eten. Het regende en de KFC is erg dichtbij. Ook is er niks lekkerder dan een vette hap na een avondje stappen.

Na het avondeten was het al snel tijd om te slapen. Na een dagje niksen is het morgen weer tijd om iets uit te gaan voeren.