Dag 136. Finding Dory

9 juli 2016 - Sydney, Australië

Vanmorgen ging ik er om half 12 uit. Ik ben even naar de supermarkt heen en weer gelopen om een ontbijt te scoren en ben vervolgens om 5 over 12 aan de wandel gegaan. Ik had gister een oproep op Facebook gedaan of iemand zin had om wat te doen, aangezien het weer niet al te best is en de Duitsers liever onderling met elkaar dingen doen.

Ik had met een meisje afgesproken om naar de bioscoop te gaan. Na een flinke wandeling kwam ik hier om 1 uur aan. Na een tijdje wachten arriveerde het Nederlandse meisje Carmen ook. Carmen is na drie maanden in Nederland te zijn geweest, weer terug gekomen naar Australië. Ze heeft hier vorig jaar een jaar als au pair gewerkt en is drie weken geleden met een Australisch paspoort weer terug gekomen.

Om half 2 was de eerst volgende film. De eerstvolgende film was Finding Dory, wat een geluk! Als kers op de taart draaide de film in de zaal met een Xtreemscreen. Op een onwijs scherm heb ik aandachtig naar de film gekeken. Voor de mensen die er nog niet geweest zijn, het is zeker een aanrader.

Om half 4 liepen we de zaal weer uit. Ik haalde even een broodje bij de supermarkt en liep weer terug naar m'n hostel. Na een tijdje lopen had ik het idee dat ik niet helemaal de goede kant op liep. Na de locatie op m'n maps te wijzigen naar een straat vlakbij het hostel was het opeens nog een stuk verder lopen, gelukkig had ik alle tijd.

Om 5 uur was ik weer terug bij het hostel. Na een tijdje at ik de overgebleven broodjes van gister maar op, we moeten toch op de centen blijven letten. Toen ik ging douchen en terug naar m'n kamer liep, kwam ik er achter dat ik m'n sleutel was vergeten. Er was niemand in de kamer. Daar stond ik dan in m'n onderbroek voor een vaste deur. Toen ik naar beneden liep zat daar gelukkig een kamergenoot te eten wiens sleutel ik kon lenen.

De rest van de avond heb ik weer rustig aan gedaan. Morgenochtend moet ik uitchecken en ga ik naar een ander hostel. Ik kreeg veel tips van Nederlanders over dat hostel, ik ben benieuwd.