Dag 137. Een beetje ritme maakt je een stuk fitter

10 juli 2016 - Sydney, Australië

Vanmorgen heb ik om 10 uur uitgecheckt. Ik had m'n spullen nog even in het hostel laten liggen en ging eerst een ontbijtje scoren. Na m'n fruitjes te hebben genuttigd ben ik om 10 voor 11 naar m'n nieuwe hostel gelopen. Dit was vlakbij en makkelijk te vinden. Om 11 uur stond ik bij de receptie om in te checken.

Het was erg stil in het hostel. M'n hele kamer sliep nog. Blijkbaar had iedereen een zware avond achter de rug. Vandaag scheen eindelijk het zonnetje. De korte broek kon aan, maar zonder vest was het nog erg fris. Vanwege het mooie weer ben ik nadat ik het hostel had verkend een rondje gaan lopen.

Na een klein stukje wandelen kwam ik geheel onverwachts in een parkje met een mooi uitzicht op de stad. Ik ben op een bankje in de zon gaan zitten en heb genoten van de prima temperaturen en een fijn uitzicht. In de felle zon kon het vestje uit. Ondanks dat ik verwend ben met alles wat ik al gezien heb, kan ik gelukkig nog steeds genieten van de kleine dingen.

Na een klein rondje ben ik gaan lunchen. Afgelopen dagen was m'n eet ritme en het eten dat ik at dramatisch. Ik merkte dat ik daardoor niet helemaal fit was, vandaag zorgde ik er voor dat ik weer goed at. Om 12:25 uur bestelde ik een bacon and egg roll en een bakje koffie. Hierna voelde ik me alweer stukken beter.

Om kwart voor 1 was ik weer in het hostel en heb ik even lekker in het zonnetje gezeten. De rest van de middag heb ik weinig gedaan. Vanavond ga ik sinds tijden weer uit, samen met m'n grote vriend Duncan die gister z'n laatste werkdag had en nog steeds in de buurt van Sydney was.

Om 6 uur heb ik de schoenen weer aan gedaan en ben ik even een hapje gaan eten. Vervolgens heb ik gedoucht en me klaar gemaakt voor een avondje stappen. Duncan was eerst naar de middag editie van het feest en is al een tijdje bezig. Het is nu wachten op een berichtje dat hij weet hoe laat hij bij de avond editie is. Dan ga ik weer een stukje wandelen en samen met Duncan een feestje bouwen.