Dag 141. Rondje wandelen met Sanne

14 juli 2016 - Sydney, Australië

Vannacht had ik nog al last van een snurkende kamergenoot. Een beetje brommen gebeurt wel vaker, maar dit konden ze drie kamers verder zelfs nog horen. Ondanks dit heb ik gelukkig redelijk goed geslapen. Ik kon helaas niet echt uitslapen, ik moest om 10 uur uitchecken.

Hierna ging ik naar de supermarkt en na een hapje eten voelde ik me al wel wat beter. Vervolgens heb ik lekker op de bank gelegen in de tv kamer. Ik had contact met Sanne, een oud klasgenoot waarmee ik eerst misschien samen zou reizen. We zouden eigenlijk eergister en gister al afspreken, maar daar had ik helaas geen energie voor.

Sanne was van hostel veranderd. Ongelofelijk toevallig zat ze nog geen 100 meter verder en zagen we elkaar bellen toen we af wilde spreken. We zijn aan de wandel gegaan. Het was koud, maar in het zonnetje was het een erg aangenaam temperatuurtje. We zijn nog even een keer door de stad, langs de Harbour bridge en het Opera house gelopen.

Het was vaak uitkijken dat je geen Pokémon trainer omver liep. Deze waren er genoeg en hadden alleen maar oog voor hun mobiel. Voor de rest was het een fijne wandeling. Lekker bijgepraat en na twee uur lopen zijn we ergens gaan lunchen. Een hapje eten midden de stad was iets te prijzig, dus liepen we hier weer vandaan.

Tijdens de lunch merkte ik dat ik toch nog niet echt fit was. Ik had het ongelofelijk koud en kreeg m'n bordje lang niet leeg. Na de lunch zijn we via de botenic gardens weer terug gelopen. Na een uitstapje van drie uurtjes kwam ik om half 4 weer terug in het hostel. Toen ik op de bank ging liggen kon ik elk moment in slaap vallen. Hopelijk kan ik dat vanavond in het vliegtuig ook.

Om kwart over 6 staat de shuttle bus voor. Ik hoop dat alles soepel verloopt. Op naar Thailand!
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade