Dag 145. Goed behandeld worden

18 juli 2016 - Bangkok, Thailand

Gisteravond werd ik om 10 uur wakker gemaakt. Ik lag nog al enorm te zweten. Ik werd gewassen en m'n bedje werd verschoond. M'n verzoek op een tube tandpasta en een tandenborstel was gelukkig ook geaccepteerd. M'n bedje en tandjes waren weer schoon en na een plasje gepleegd te hebben kon ik weer rustig slapen.

Om half 9 werd ik weer wakker. Tussendoor werd vannacht nog een paar keer m'n temperatuur, hartslag en overige zaken gecheckt. Dit was allemaal met flinke stappen vooruit gegaan, maar m'n keel nog helaas niet. Eten en drinken is nog steeds een drama. Ondanks alle hulpmiddelen kwam er vandaag niet meer dan een paar bakjes yoghurt, wat fruitsap en een hoop water naar binnen.

Ik heb vandaag vanuit m'n bedje een hoop tv gekeken. Het gaat allemaal prima met me, alleen m'n keel is een drama. Het is vervelend dat je aldoor de zuster moet vragen als je naar de wc moet. Ik lig nog steeds aan het infuus. Ik kan zelf ook wel de stekker er in en er uit doen, als er geen zuster in de buurt is kies ik daar ook voor.

Ik word aldoor erg goed geholpen en er wordt goed voor me gezorgd door de zusters. Als het goed is, is m'n keelontsteking woensdag weer over en kan ik dan het ziekenhuis weer verlaten.

1. Jolanda:
    Jeetje Jacco,
    Dat is best wel even schrikken. Stoer dat je dit in je eentje allemaal even regelt ondanks dat je ziek bent. Maar ja wat moet je anders he?
    Ik hoop dat ze je weer snel op de been kunnen helpen.
    Van harte beterschap.
    groetjes Piet en Jolanda
  2. Sam en Mireille:
    Hoi Jacco,
    Jeetje man, jouw avontuur wordt uitgebreidt met een verblijf in het ziekenhuis. Dat had je van te voren ook niet bedacht. Nou je bent weer een ervaring rijker. Mooi dat er goed voor je gezorgd wordt. Van harte beterschap en geniet dan nog van je laatste maand.
    Groetjes Sam, Mireille, Mandy, Bas en Lisa
  3. Sam en Mireille: