Dag 146. Gescheiden van het infuus

19 juli 2016 - Bangkok, Thailand

Afgelopen nacht had ik weer goed geslapen. Tussendoor werd ik wel weer een paar keer wakker gemaakt om alles te testen. Toen ik wakker werd was m'n keel een stuk minder pijnvol. Drinken ging erg gemakkelijk en ook het yoghurt eten ging erg soepeltjes. Ik voelde me een stuk beter. Ik mocht me lekker even douchen en m'n bedje en pyjama werden verschoond.

Hierna kreeg ik bezoek van de dokter. Hij was ook erg tevreden toen hij m'n keel bekeek, het zag er al een stuk beter uit. Hij zij dat ik als het goed blijft gaan morgen weer weg mag. Veel langer hoef ik ook niet te blijven, ik heb de hele dag weer niets anders gedaan dan spelen op m'n mobiel en tv kijken.

Het eten ging makkelijker, maar ik kreeg helaas alleen nog maar maaltijden met vieze soepen, yoghurt en aap. Voor morgen mocht ik maaltijden uitzoeken, dit zag er al een stuk beter uit. Ik voelde me best goed en om kwart over 6 werd ik verlost van het infuus. Hopelijk maak ik vannacht m'n laatste nachtje in het ziekenhuis en sta ik morgen weer op vrije voeten.