Dag 162. Chiang Mai

4 augustus 2016 - Chiang Mai, Thailand

Vanmorgen kwamen we om 10 voor 8 in ons hotel aan. De check in tijd was pas 2 uur, we besloten om even wakker te worden in het zwembad. Het water was onwijs koud en zorgde voor kippenvel over m'n gehele lichaam. Dit zorde er wel voor dat we direct klaar wakker waren. Hierna zijn we gaan ontbijten. Een lopend buffet met heerlijk vers fruit. De lieve eigenaar gaf ons takjes met raar lokaal fruit.

Na een tijdje chillen zijn we met de tuk tuk naar het centrum van Chiang Mai gegaan. Hier hebben we een aantal mooie tempels bezocht. Hierna zijn we gaan lunchen onder het genot van een flinke regenbui. Na de lunch zijn we weer me de tuk tuk terug naar het hotel gegaan. We hadden het geluk dat we om kwart over 1 al ik konden checken. Hier zijn we na een nacht zonder slaap als een blok in slaap gevallen.

Na een flink middagdutje was het tijd voor een douche. Hierna zijn we een stuk gaan wandelen. We kwamen weer langs een mooie tempel. Vervolgens zijn we naar het centrum gewandeld waar we een lekker hapje gegeten hebben. Na het eten hebben we onze wandeltocht vervolgt naar de night market. Onderweg hebben we voor morgen de droom tour van Marlou geboekt, olifanten rijden en raften.

De markt was nog een stuk verder dan gedacht. De markt was ongelofelijk groot, alles wat je maar wilde was er te koop. Ik heb hier drie ongelofelijk mooie onderbroekje gescoord. Na het te duur bevonden te hebben en weg te zijn gelopen, kwam er een dame alsnog achter me aan rennen om er een mooi prijsje van te maken. Hierna zijn we de bar ingegaan om even een biertje te nuttigen. Er staat een pool en een beerpongtafel, het beloofd een leuke avond te worden.