Dag 58. Goedkoop uit eten

22 april 2016 - Airlie Beach, Australië

Gisteravond lekker een aantal drankjes gedronken op onze campingstoelen. Met een muziekje er bij was het bijna niet meer nodig om nog uit te gaan, toch hebben we even een kijkje genomen. Om kwart over 11 hebben we onze campingplek verlaten.

We kwamen eerst langs een tent waar veel jongeren waren en er aan karaoke werd gedaan. Hier hebben we leuk gezeten en een hoop mensen uitgelachen. Helaas werd deze tent om 12 uur gesloten, hierna zijn we doorgelopen naar een volgend plekje.

Eerst kwamen we in een club die helemaal leeg was. We zijn vervolgens snel doorgelopen en kwamen in een kroegje met live muziek aan. Het was een gezellig kroegje, maar de sfeer was niet zo bijzonder. We zijn gewoon weer doorgegaan op zoek naar een nieuwe plek en uiteindelijk kwamen we in een club waar het wel gezellig was. Het was net als overal erg rustig, maar de muziek was goed en de sfeer ook. We waren hier tot 1 uur, toen kwamen we er toch achter dat we wel erg moe waren en zijn we de tent op gaan zoeken.

Toen we in bed lagen konden we nog
zachtjes meegenieten van de muziek. Gelukkig niet te harde muziek, maar een prima achtergrond muziekje om in slaap te vallen. Goed geslapen en om kwart voor 10 weer wakker geworden.

Na het wakker worden ben ik met Pieter naar de winkel gegaan om ontbijt te scoren. Een heerlijk ontbijt gegeten met een broodje ei, fruit en verse sinaasappelsap. Hierna lekker zitten uitrusten en om kwart voor 1 ben ik naar de lagoon gegaan, Pieter ging even met Catho mee om te shoppen.

Bij de lagoon ben ik na een tijdje rusten met Pieter gaan tennissen in het water. Na een aantal keer overslaan bleek de tennisset echt voor kinderen bestemd te zijn, na een paar keer hard slaan was het racket kapot. Hierna maar de (plastic) voetbal gepakt en hiermee over gaan slaan.

Tot 6 uur lekker liggen relaxen aan de lagoon. Hierna weer even niks gedaan en om 8 uur gaan eten. Bij het eettentje naast onze camping hadden we flinke korting, voor 10 dollar konden we eten en drinken. Ik had een heerlijke kip snitzel met patat en sla. De snitzel was zo groot dat ik m'n sla niet meer hoefde omdat ik vol zat.

Nu weer even een drankje doen en straks uit. Will Sparks komt optreden, dit schijnt een bekende Australische DJ te zijn. Met 13 miljoen vieuws op YouTube moet dit helemaal goed komen.