Dag 63. Koningsdag

27 april 2016 - Airlie Beach, Australië

Na een heel gezellig avondje ben ik vanmiddag om 1 uur uit bed gegaan. Pieter had boodschappen gedaan en had ervoor gezorgd dat ik kon genieten van een paar fruitjes. Het was goed te merken dat ik een avondje uit was geweest.

Zoals ik gister al had verwacht heb ik vandaag zo goed als niks gedaan. Na het ontbijt ben ik de was gaan doen en heb ik tussendoor niet veel meer gedaan als chillen op een campingstoel.

Nadat de was klaar was en ook de droger zijn werk had gedaan, ging ik m'n belastingaangifte doen. Toen ik naar m'n bankrekening keek hoopte ik heel erg dat ik wat geld terug zou krijgen. Na heel veel gedoe was het eindelijk gelukt om aangifte te doen, hier werd ik helaas niet echt vrolijk van. In plaats van dat ik geld terug kreeg moest ik €150,- betalen, erg zuur.

Het geld gaat al hard genoeg. Mocht iemand me langer weg willen hebben of mocht iemand langer willen kunnen blijven genieten van mijn verhalen, is een financiële donatie altijd mogelijk!

Na het doen van m'n belastingaangifte heb ik lekker even gedoucht en ben ik weer op een campingstoel gaan zitten. Dit alles in m'n oranje broek en Nederlandelftal shirt. In alle grote steden waren vandaag feesten georganiseerd voor koningsdag, maar in Airlie Beach niet. Misschien maar beter ook aangezien ik wel wat rust kon gebruiken.

Om 7 uur voor de laatste keer een goede snitzel en een biertje genuttigd voor 10 dollar. We hebben samen met onze Nederlandse vriend van de boot gegeten en geproost op de verjaardag van Willem. Morgen gaan we Airlie Beach verlaten en rijden we richting Fraser Island.