Dag 75. Alleen de hort op

9 mei 2016 - Byron Bay, Australië

Gisterenavond ben ik eerst een potje gaan huilen door een dramatische wanvertoning van Ajax. Na de wedstrjjd heb ik snel m'n schoenen aan gedaan en heb ik een kroeg op gezocht. De andere hadden geen zin om het hostel te verlaten, dus ging ik alleen de hort op. Om half 1 verliet ik het hostel op zoek naar een gezellig plekje.

Na eerst de verkeerde kant op te zijn gelopen had ik om 1 uur eindelijk een leuk kroegje gevonden, een Irish Pub. Ondanks dat er maar 10 mensen waren, was er toch live muziek. Toen ik Manchester City - Arsenal op de tv zag rende ik snel naar binnen. Na het bestellen van een Heineken werd ik direct getrakteerd op twee doelpunten.

Helaas stopte de muziek al snel en ging de tv uit. 5 voor half 2 werd ik vriendelijk verzocht om m'n biertje op te drinken en om half 2 werd ik de pub uit geveegd. Gelukkig waren ze wel zo vriendelijk om te vertellen waar het feest was. Een paar honderd meter verder was er een club open, hier heb ik even een kijkje genomen. Een techno feestjes met een hoop gezellige alternatievelingen.

Na een dansje te hebben gewaagd was ik om half 3 weer terug in het hostel. Na een leuk gesprek met een Chinees ben ik lekker gaan slapen. Vanmorgen ben ik om 10 uur weer wakker geworden en heb ik een ontbijtje gehaald. Hierna ben ik gaan douchen en heb ik m'n spullen opgeruimd. Om twaalf uur hebben we uitgecheckt.

Na een stuk lopen om de auto op te halen zijn we om 1 uur richting Byron Bay gaan rijden. Om 3 uur kwamen we hier aan en zijn we een rondje gaan lopen. Hierna gingen Catho en Pieter shoppen en heb ik een ticket naar Bali geboekt. Ik vlieg volgende week dinsdag. Ik heb een enkeltje geboekt zodat ik in Bali weer kan bedenken hoe lang ik blijf en wat ik erna ga doen.

Rond half 7 was het tijd om boodschappen te doen en te gaan koken. Eindelijk weer eens zelf gekookt, heerlijke raps gegeten. De rest van de avond lekker gechillt. Morgen vroeg uit bed, er staat weer een hele mooie dag op me te wachten.

1. Koos:
    9 mei 2016