Dag 86. Poolparty

20 mei 2016 - Ubud, Indonesië

Gisteravond zijn we tot 12 uur opgebleven om voor Lisette haar verjaardag te zingen. Hiervoor lagen we lekker op de loungebanken en vielen we al bijna in slaap. Na het zingen en feliciteren zijn we ook allen meteen naar bed gegaan. Het was niet een heel groot feest, maar het was wel even leuk.

Na heel lekker geslapen te hebben werd ik vanmorgen om 9 uur wakker. Om kwart voor tien ben ik uit bed gegaan en heb ik m'n was naar een wasserette gebracht. Hierna heb ik heerlijk ontbeten, een bak fruit en een glas bananen juice.

Na het ontbijt zijn we naar de markt gegaan. Iedereen op de markt had uiteraard de beste spullen voot de beste prijs. De meiden hadden een aantal dingen gekocht, meestal voor 3 keer zo weinig als de gevraagde prijs. Voor mij zat een mooie fel gekleurde blouse er helaas niet in. Mijn lichaamsbouw is niet gemaakt voor de Balinese kleding.

Na een paar uur op de markt te hebben rondgelopen hebben we even een ijsje en wat te drinken gehaald. Hierna gingen Lisette en Masja naar de spa en heb ik een massage genomen. Een full body relaxing massage van een uur, waarvan ik heel erg ontspannen werd.

Om half 3 kwam ik terug bij het hostel en ben ik lekker aan het zwembad gaan liggen. Bij het hostel kan je de hele dag door lekker eten. Ik geniet hiet volop van. Ik had trek in een lunche en bestelde een bord nasi.

Om 4 uur begon er een poolparty. Op het begin was hier erg weinig van te merken. Het was rustig aan het zwembad en iedereen lag nog rustig te chillen. Vele mensen speelde op hun mobiel en sommige lagen zelfs te slapen. Het enige verschil was dat er een (vrouwelijke) dj stond die rustig aan het roken was achter de draaitafel.

Het leek een groot fiasco te worden. Gelukkig werd het een tijd later heel erg gezellig. Ik zat met een paar Nederlanders en de groep werd als maar groter. Heel gezellig gekletst, wat drankjes gedronken en gegeten.

Om 9 uur gingen we met 7 Nederlanders naar een reggae tentje. Hier speelde een live band gezellige muziek. De sfeer was goed en de dag was geslaagd. Om 12 uur kwam ik weer erg moe terug in het hostel. Het is nog blaf heet in de kamer. Ik hoop dat ik door mijn vermoeidheid evengoed lekker kan slapen.