Dag 98. Shoppen

2 juni 2016 - Kuta, Indonesië

Vanmorgen werd ik na een avondje stappen om half 11 wakker. Na een douche heb ik m'n schone was opgehaald en ben ik samen met m'n maatje uit Wales gaan ontbijten. M'n mobiel had ondertussen nog meer barsten gekregen, dit konden ze bij de telefoon winkel helaas niet maken. Aangezien m'n mobiel al meer mankementen krijgt, moet ik misschien maar een nieuwe kopen.

Na het ontbijt en een bezoekje aan de telefoon winkel, ben ik lekker hij het zwembad gaan liggen. Duikjes nemen en genieten van het mooie weer. Om kwart over 3 ging ik maar weer wat gaan eten. Aangezien ik toch wel een beetje voelde dat ik een feestje had gehad, ging een vette hap er maar al te graag in. Een hamburger met patat en cola.

Na m'n lunch ben ik even gaan shoppen. Dit zou ik hier zo de hele dag vol kunnen houden. Overal geïnteresseerd naar binnen gaan en dan uiteindelijk niks kopen. Het blijft leuk hoe geïrriteerd de verkopers dan reageren. Uiteindelijk had ik een Nike broekje gekocht voor 4 keer zo weinig als de gevraagde prijs (50.000 in plaats van 200.000) en een pet voor 50.000 in plaats van 250.000. Prima deals. Een pet had ik nodig omdat ik m'n andere jammergenoeg kwijt ben geraakt.

De rest van de dag ben ik lekker gaan relaxen. Ik was zelfs in slaap gevallen. Om 8 uur werd ik wakker gemaakt om wat te gaan eten en vervolgens uit te gaan. Samen met m'n kamergenootje uit Wales en een andere kamergenoot uit Engeland, zijn we een hapje gaan eten.

Na het etn zijn het meisje uit Wales en ik naar de zelfde club als gisteren gegaan. Van 9 tot 11 konden we hier voor 150.000 Rupiah (ongeveer 10 euro) onbeperkt drinken. Hier hebben we maar al te goed van geprofiteerd. Alle soorten drankjes werden geprobeerd en na een uur begonnen we al erg gezellig te worden.

Het drink tempo werd er niet minder op en om 11 uur hadden we beide al meer dan genoeg drankjes genuttigd. Hierna zijn we de dansvloer opgegaan en hebben we ons helemaal uit de naad gedanst. Heerlijk om alle Chinezen tot dansen te zetten en er een mooi feestje van te maken. Ik heb geen idee hoe laat we terug waren, maar het was een zeer geslaagde avond!